3 sposoby na poprawę strony internetowej w Google

3 sposoby na poprawę strony internetowej w Google

Internet to nieocenione źródło informacji i narzędzie o wielu możliwościach. Możemy z niego korzystać za pomocą kilku przeglądarek internetowych. Dominującą pozycją ma oczywiście Google. Jako koncern kształtuje on widoczność strony internetowej. Jeśli masz swoją stronę internetową i nie jesteś zadowolony z ilości ruchów i generalnej pozycji w internecie, to ten artykuł jest dla Ciebie. W naszej publikacji prezentujemy 3 sposoby na poprawę strony internetowej w Google. Zapraszamy do lektury!

Dowiedz się więcej o algorytmach Google

Wyszukiwarka Google działa według określonych mechanizmów. Te z kolei są determinowane przez algorytmy, które można wykorzystywać umiejętnie do zwiększenia widoczności swojej strony internetowej. Jeśli jak dotąd nie interesowałeś się algorytmami, to zachęcamy do przeczytania poradnika, który znajduje się w samych zakładkach udostępnionych przez Google. Algorytmy mają to do siebie, że cały czas się zmieniają, a w ciągu roku to ich zmiany dochodzi nawet kilkaset razy. Jednak nic nie dzieje się w ukryciu. Sama firma Google informuje właścicieli stron internetowych, że nastąpią zmiany w obliczeniach rankingu. Nikt nie wie do końca, o jakim charakterze te zmiany występują, ponieważ wcześniej wspomniane zmiany nie są upubliczniane. Zmiany jednak można wywnioskować dzięki algorytmom o dziwnych nazwać tj. Pingwin, Koliber czy Gołąb.

Weź na warsztat swoją stronę internetową

Jeśli strona internetowa nie jest odpowiednio ulokowana w rankingu, to znaczy, że trzeba ją polepszyć od strony technicznej. Aby zweryfikować problem, warto nawiązać współpracę z renomowaną agencją SEO, która specjalizuje się między innymi w audycie SEO. W ramach takiego audytu dochodzi do analizy słów kluczowych, prędkości strony, istnienia kar od Google wobec strony i kodu źródłowego. Po dłuższej współpracy możemy liczyć na obszerny raport SEO, który podsumowuje ujęte działania, a także efekty. To właściwie narzędzie owocnej współpracy, pozwalające przedstawić klientowi rezultaty i określić obszary, nad którymi trzeba jeszcze popracować, aby osiągnąć zamierzony cel.

Optymalizacja przede wszystkim

Jeśli jako właściciel domeny, możesz się pochwalić wiedzą z zakresu jej działania, to z pewnością znasz kilka rozwiązań, które polepszą SEO. Wielu specjalistów z branży SEO definiuje kilka podstawowych ruchów, jakie można zrealizować w ramach interwencji wobec swojej strony internetowej. Przede wszystkim warto optymalizować tytuły i opisy wszystkich podstron i mapę strony. Jeśli jeszcze nie wprowadziłeś wewnętrznych linków, to koniecznie się tym zajmij. Obrazy to kolejne elementy, jakie można optymalizować.