Co możesz zrobić, aby zwiększyć ruch na swojej stronie internetowej?

Co możesz zrobić, aby zwiększyć ruch na swojej stronie internetowej?

Prowadzisz swój biznes? Szukasz odpowiedniego sposobu na zwiększenie widoczności Twojej witryny? Chcesz zwiększyć obroty w Twojej firmie? Jeżeli choć na jedno z tych pytań udzieliłeś odpowiedzi twierdzącej - poniższy poradnik jest dla Ciebie!

Pozycjonowanie - solo czy z agencją?

Z pewnością można przyznać, że Google to monopolista wśród wyszukiwarek. Na naszym rodzimym gruncie korzysta z niego ok. 98% internautów - te dane najlepiej dowodzą, dlaczego warto zainteresować się kwestią pozycjonowania swojej firmowej strony. Możesz zacząć samodzielne prowadzenie działań zmierzających w tym kierunku - dzięki temu lepiej poznasz też tajniki SEO. Jeżeli jednak zależy Ci na uzyskaniu w pełni satysfakcjonujących i mierzalnych efektów - wówczas warto czerpać z korzyści, jakie oferuje profesjonalne pozycjonowanie Szczecin. Decydując się na taką kooperację zyskujesz większą szansę na powodzenie tego przedsięwzięcia. Co więcej - algorytmy Google'a nieustannie się zmieniają. Tacy specjaliści w agencjach SEO na bieżąco śledzą te zmiany, a Ty możesz oddać się w pełni temu, na czym znasz się najlepiej - czyli na rozwijaniu swojego biznesu.

Od czego zacząć samodzielne promowanie firmy?

Na początku warto zadbać o założenie - lub uzupełnienie - wizytówki Google Moja Firma. Nie jest to problematyczny proces i nie wymaga posiadania specjalistycznej wiedzy. Wystarczy, że wprowadzisz tam takie elementy jak:

  • nazwa firmy,
  • adres,
  • godziny otwarcia,
  • odnośnik do strony www
  • zdjęcia,
  • logo.

Dwa ostatnie elementy są wprawdzie opcjonalne, jednak warto zatroszczyć się o uzupełnienie tych danych - zwiększają wiarygodność w oczach potencjalnych klientów, ułatwiają im dotarcie do firmy i budują zaufanie.

Należy też zweryfikować, czy wszystkie podane informacje są prawidłowe. W przeciwnym razie może nawet dojść do zawieszenia wizytówki Twojej firmy.

Nie daj się oszukać!

Coraz częściej można też spotkać się z nieuczciwymi praktykami i podszywaniem się pod pracowników Google'a. Na czym polega ten proceder? Otóż jako przedsiębiorca możesz otrzymać telefon od rzekomego reprezentanta Google'a, który zażąda od Ciebie uiszczenia konkretnej opłaty za kontynuację wyświetlenia wizytówki. Warto mieć się na baczności - takie osoby bazują na niewiedzy oraz zabieganiu przedsiębiorców. Podobną zasadę należy stosować podczas prowadzenia rozmów z agencjami SEO - nie można bowiem oczekiwać cudów w postaci zajęcia czołowych pozycji w Google w ramach wynagrodzenia wynoszącego ok. kilkuset złotych miesięcznie. Miej się baczności!