Jak przyciągnąć nowych klientów do swojego sklepu internetowego?

Jak przyciągnąć nowych klientów do swojego sklepu internetowego?

Jeżeli prowadzisz swój biznes online w ramach sklepu internetowego - odległość klienta od Twojej siedziby nie ma najmniejszego znaczenia. E-commerce rośnie w siłę, dlatego warto wyposażyć się w wiedzę dotyczącą tego, jak skutecznie promować swój biznes w sieci.

Pozycjonowanie sklepu na platformie Shoper

Na skuteczne pozycjonowanie Shoper składa się kilka czynników. Jednym z nich jest systematyczne prowadzenie działań w ramach witryny e-sklepu. Mowa tutaj o optymalizacji, prawidłowym nazewnictwie obrazów, podstron. Równie ważne jest tworzenie opisów kategorii. Duże znaczenie ogrywają także są meta tagi, sposób nazywania adresów URL oraz nagłówków h2-h6. W ramach działań optymalizacyjnych następuje także rozbudowa treści w serwisie oraz nasycanie jej słowami kluczowymi. Kolejny aspekt dotyczy prowadzenia kampanii link buildingowych. Systematyczne pozyskiwanie linków z innych stron to jeden z elementów pozwalających na zwiększenie widoczności Twojego sklepu w organicznych wynikach wyszukiwania. Pomagają one poprawić autorytet strony, co w konsekwencji przekłada się na wyższe pozycje.

Od czego warto zacząć pozycjonowanie sklepu na Shoper?

Atutem posiadania sklepu na tej platformie jest to, że wiele istotnych zabiegów optymalizacyjnych można przeprowadzić bez znajomości programowania i ingerowania w kod. Powinno to stanowić jednak ułamek spośród działań optymalizacyjnych, które przyczynią się do poprawy widoczności serwisu w wyszukiwarkach. Doświadczony specjalista SEO zaproponuje rozwiązania szyte na miarę potrzeb, które przyczynią się do uzyskania lepszych rezultatów.

Pozycjonowanie Shoper - konkretne działania

Oto wykaz podstawowych czynności, które wchodzą w skład codziennej pracy specjalisty SEO, który pracuje nad sklepami znajdującymi się na platformie Shoper. Można do nich zaliczyć m.in. takie działania jak:

  • dobranie odpowiednich słów kluczowych wykorzystując nowoczesne narzędzia,
  • przeanalizowanie obecnego stanu strony,
  • sprawdzenie działań konkurencji ,
  • opracowanie indywidualnej strategii SEO na potrzeby Twojego sklepu internetowego,
  • zoptymalizowanie podstron witryny,
  • systematyczne tworzenie treści pozycjonujących, w tym opisów kategorii,
  • praca nad zdobywaniem wartościowych linków,
  • raportowanie i analiza wyników z podjętych działań.

To wszystko stanowi podstawowy zakres działań, który cechuje pracę doświadczonego specjalisty SEO. Warto znaleźć godną zaufania agencję, która wesprze Twój sklep internetowy i pomoże Ci wygenerować wartościowy ruch, który przełoży się na lepsze wyniki i sprzedaż.