Pozycjonowanie lokalne - dlaczego warto?

Pozycjonowanie lokalne - dlaczego warto?

Jesteś właścicielem salonu fryzjerskiego, cukierni, czy myjni samochodowej? Albo po prostu - działasz lokalnie i jesteś nastawiony na obsługę lokalnej społeczności? Jeżeli owszem - pozycjonowanie lokalne może pomóc Ci w rozwinięciu Twojego biznesu i pozyskaniu nowych współprac.

Czym jest pozycjonowanie?

Klienci coraz powszechniej korzystają z wyszukiwarek gdy szukają potrzebnych im wykonawców usług. Po wpisaniu w Google konkretnego hasła, np. "salon kosmetyczny Rzeszów" internauta otrzyma wykaz stron www, które odzwierciedlają jego wyszukiwanie, czyli salony kosmetyczne z Rzeszowa i okolic. Jeśli Twoim dążeniem jest zwiększenie wartościowego ruchu na Twojej stronie, który pozwoli Ci wygenerować sprzedaż - jesteś w dobrym miejscu. Pozycjonowanie Rzeszów może pomóc Ci w zwiększeniu dochodów w Twoim przedsiębiorstwie. Jak to osiągnąć?

Zacznij działać z pozycjonowaniem lokalnym

Punktem wyjściowym Twojej pracy powinna być przebudowa już istniejących treści na stronie oraz rozbudowa dotychczasowych wpisów. Kluczem do sukcesu jest opatrzenie opublikowanych tekstów nagłówkami H2-H6 z frazą kluczową + nazwą Twojej lokalizacji, np. "wulkanizacja Rzeszów". W efekcie roboty Google'a jak i internauci będą w stanie otrzymać podpowiedź, na jakim terenie działasz i w czym się specjalizujesz. Równie istotne jest wyposażenie strony w dane kontaktowe. Pozycjonowanie Rzeszów może pomóc Ci rozwinąć swój biznes. Na początku możesz zacząć od samodzielnych działań i samokształcenia - w sieci znajdziesz mnóstwo wartościowej wiedzy o SEO.

Zacznij blogować!

Rozbudowa strony o blog firmowy może być wysoce praktycznym posunięciem. Dlaczego? Po pierwsze - zadbasz w ten sposób o dostarczenie regularnej porcji nowych treści na stronie. Google premiuje te serwisy, które są systematycznie rozbudowywane. Nie ma uniwersalnej odpowiedzi na to, jak często publikować. Warto obserwować konkurencję i umieszczać treści częściej niż oni. Jeden wpis w miesiącu to minimum! Taki firmowy blog możesz także potraktować jako jeden z elementów content marketingu. Warto w publikowanych wpisach odpowiadać na pytania nurtujące użytkowników.  Dzięki temu, przy właściwej optymalizacji treści pod kątem słów kluczowych możesz doprowadzić do sytuacji, w której na zadane pytanie przez użytkownika w wyszukiwarce Google pojawi się Twój wpis! Warto też pamiętać, aby przy umieszczaniu obrazów odpowiednio je optymalizować. Mowa tu o właściwym nazewnictwie oraz opatrywaniu zdjęć atrybutami alt, które odzwierciedlają co dzieje się na fotografii.

Warto już dziś dziś wykorzystać potencjał, jaki może oferować firmowy blog!